Typiskt...

Typiskt... Igår ringde den trevliga fotografen jag nämnt tidigare, och vill plåta idag. Men icke för jag mår som en gnu så då fick vi skjuta upp det... Jag som behöver lite nya fräscha bilder! Jaja, jag blir nog frisk om bara någon dag, och då skall det plåtas! Jag ser fram emot det väldigt, väldigt mycket!.
.
Om ni saknar bilder så kan ja säga att det är lite svårt att stoppa en en massa nya bilder när vi, som sagt. Inte är hemma. Vi är ju hos Miccis familj, om ni kommer ihåg att jag nämnt det? :) Men efter helgen då är vi hemma igen!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hej dude :) llägg gärna upp denna på bloggen :)



http://www.youtube.com/watch?v=xR12dGrBCe4



Kvalitén suger, men iaf.

2010-01-30 @ 23:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0