Oj oj, sådär !!!

Hej alla!!!
.
Äntligen är jag, världs herren Lars tillbaka! (haha skämt o sido)... Tur att jag var så snäll och bloggade ifrån mobilen förut! Som jag skrev, vi gick upp tidigt för vi skulle typ stor handla en massa mat och sådana trevliga saker idag! :) Och så har vi varit på stan hela dagen så har inte riktigt haft mycket tid att sitta framför datorn, tyvärr! :)
.
Nu har vi också skorpor här hemma och  vem tycker inte om skorpor? Alla som tycker om skorpor räcker upp en hand nu!
.
Eftersom jag har varit ganska oaktiv idag så måste jag gottgöra mig själv på något vis!! Jag får komma på något smaskigt så att ni blir glada! Jag vill ju inte ha en massa cry eyes som läser min blogg menar jag! :)
Halvdum bild på Zonic! Ni ska få lite Lasses Mode tips strax! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0