Klart!

Sådär nu är jag(Bäste-far) hemma igen efter att ha fotat och sen gått i den bitande kylan! Jag måste bara säga till er än en gång att jag hatar kyla! Sådär ja, nu har jag sagt det. Hur det gick med plåtningen? Ja tack för att ni frågar. Det gick jätte bra. Kände mig lite ostabil och intesjälvsäker dock, men jag tror att vi fick några snygga bilder iallafall! :)
.
Vi bestämde ju också att vi skulle fota i kyrkan, men det gick icke. För det var begravning där. Så då frågade vi om vi fick vara i kyrktornet istället och det gick finemang! Så där hade vi ganska tur faktiskt! Sen efter några bilder drog vi till slottet och fotade i ett av tornen där.
.
Det ska bli riktigt spännande att se resultaten!
Jag kom just att tänka på en sak, jag har varit väldigt dålig på att ta bilder nu för tiden. Alltså bilder med min kamera, man kanske ska börja ta lite mer så att ni gott folk har något töntigt att titta på. :)

Kommentarer
Postat av: LINNIE KEEN - the bitch is back!

tss

2010-01-08 @ 15:59:32
URL: http://alittlebitoflinnea.blogg.se/
Postat av: JD

Jag förstår inte hur du kan gå ut i kylan frivilligt!!:o

2010-01-08 @ 16:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0