Miljonär...

Hej mina godisprinsar!
.
Jag har just sett världens snällaste människa på tv, hon är miljonär och väldigt givmild!
Hilary Devey

Hon var med i ett program där hon låtsades vara en ''vanlig'' människa under en vecka för att kunna hitta en person som förtjänar en summa pengar. Hon gav pengar till folk som har olika projekt som hjälper ungdomar och i samhället. Hon gav pengar till folk som verkligen förtjänade pengarna! Så detta är en hyllning till Hilary Devey som gjorde en sådan snäll sak! :)
.
Visst är hon snäll? :) :)
.
Här får ni en charmerande bild på mig, jag har ögon som en kattunge. visst har jag? ;)
.
Måste säga nu också, att jag kattkungen ska sova! :) Sov gott alla glada apor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0