En gång nörd, alltid nörd.

Ja, jag är nog en riktig nörd. Jag tycker det är sk*t kul att spela med mina vänner! Ja, nu kanske jag låter som en vuxen bäbis som tycker om att spela. Haha! Men så är det... Jag har inte riktigt växt ifrån det där med spel än! Och det är jag glad över! Det är f*n riktigt trevligt att sitta och spela t ex, Xbox tillsamans och bara äta gott osv... I like that!
.
En gång nörd, alltid nörd som dom egyptiska flodhästarna brukar säga! Och nu ska jag spela HL2 Deathmatch med Jonas. ;)
Kul jul!
.
Vad säger ni? Att vara en nörd.
Hiss Eller Diss? Haha ;)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Nörd is the word.

2010-02-05 @ 15:15:31
Postat av: TIPSBLOGGEN

Hiss! =D nämen man är det man är och man är bra som man är! :)

2010-02-05 @ 16:18:46
URL: http://mangojango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0