Plåtade...

Såådär då, efter plåtande och gym så är jag tillbaka.
Sådär, idag plåtade jag med en tjej som heter Natalie och hon är en jätte duktig fotograf. Jag tror att vi fick många riktigt bra bilder och jag är jätte nöjd! Haha jag är nöjd innan jag ens sett hur bilderna är efter... Vad heter det nu igen? Ajja, säger efter Photoshop! (Om ni nu förstår vad jag menar??) Strunt samma.
Nu resten av kvällen ska jag slappa framför tv:n, äta nötter och dricka Pepsi.
Jag kan också säga redan nu att imorgon på morgon kommer jag nog inte inte hinna blogga. För ska iväg tidigt. Men vi hörs  tillslut iaf! ;)
Nu dags för chill time. ciaooo :)
Här, njut av en gammal bild på mig. :)

Kommentarer
Postat av: The one and only

Erhm.... va fint....

2010-08-10 @ 23:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0