Ute

Sådär, nu har jag varit ute nästan hela kvällen... Jag åt mat sen drog jag och Alex hem till honom. Sen efter en lång stund där med tvättande osv, så gick vi ut på en skön liten promenad.


Detta åt jag idag, och ja... Mitt glas är fint, jag vet.. ;)


Såhär såg Alex ut idag, otroligt charmig och vacker som vanligt.


Glad efter maten. (just ja, där står morsan)

Vi tog även lite snygga bilder ute i den stora läskiga parken... Titta






Det var allt för mig ikväll god natt alla glada :)

Kommentarer
Postat av: Alexander

Vilken fin blogg du har fått, min lilla ögonsten! :D

2009-09-02 @ 23:36:59
Postat av: jennifer

den översta bilden från den "stora läskiga parken" va snygg :)

2009-09-04 @ 16:30:45
URL: http://baarajenniiifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0