Ursäkta

Nu sitter jag här och ska skriva lite mer ordentligt igen, sry fölr en dålig uppdatering. Men som sagt åkte ju till Örebro i onsdags och firade Miccis sen på torsdagen så åkte vi hem till hennes föräldrar och firade. Så har inte haft så mycket tid till att sitta vid en dator hehe..

Här kommer bilder ifrån onsdagen.


Jag och Miccis

Jag och Judith (Miccis klasskompis)

Miccis och Judith

På torget ett utav dem.

Glada människor

Jag och Miccis igen


Hotellet


Vi åt båda kycklingrätter, jag tog lasagnekyckling medans hon åt någon slags kyckling wok. MUMS

Bilder ifrån Torsdagen.


Ok det blir inte mer än såhär ikväll, för att min dator är för tillfälelt skit seg oah jag orkar inte vänta på att allt ska ta sådan lång tid.

Men dom här dagarna var jätte trevliga! Jag e super nöjd! Imorgon blir det till att... Ja jag vet inte vad faktist... Vi får se, ta dagen som den kommer just nu. Justja, Nu vänta rjag på något roligt. ni får veta sen.

Men nu MÅSTE jag sova sov gottt alla glada


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0