Ska sova...

... Men jag skriver ett sista inlägg för ikväll. Idag har jag ju varit med Jesper hela dagen, vi träffade Jonas ett tag nere på marknaden sen gick jag och Jesper hem till Jesper igen, och vi har typ städat hela dagen... Haha... Men nu har han det mycket finare iallafall! Sen när jag gick hem ifrån Jesper så gick jag en snabbis promenad med Jonas, det var gölligt!

Träffade Sanna och Barden. Kul att träffa dem för Sanna är hur bäst som helst och Barden är likaså! (Sanna gick i min klass på Ksk, och Barden är hennes kille)

Här kommer en bunt förtjusande bilder från idag helt enkelt!

Min charmiga katt Elvis, A.k.a. Mularen, Sularen.










Jesper köpte lite saker idag också.


Enligt mig väldigt snygga skateskor. Och Några Katanas, nu är han en riktig Ninja. hehe



Ett par jeans som Jesper köpt av mig. Jag tycker fortfarande att motiven på fickorna är helt underbara! Sjukt snygga!

Vet ni, det är mycket jag inte har berättat om mig själv än tror jag! Jag får skriva lite mer om mig själv någon gång när jag vet mer exakt vad jag ska skriva?! Kan iallafall säga att jag älskar djur, och vi har haft 2 hundar och 3 katter. Men 1 av hundarna har ''gått bort'', och den andra gav morsan bort. Och den 3:e katten gav hon också bort. Så nu har vi bara Lisa och min Elvis kvar... Det var lite mer personlig historia iallafall...

Måste säga att jag saknar Uno, Laban och Ungen väldigt mycket...


Men men Sovgott vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0