Mode typ?

Jag älskar mode... Det är verkligen ett av mina största intressen. Och jag kan tacka Babe(Micaela) för det, för hon fick mig att börja tänka om.

Men kläder, kläder och kläder alltså... Mums... Jag skulle mer än gärna shoppa loss varje dag men det lär ju bli en hel del konstnader. Är det något jag är riktigt förtjust i så är det Stickade tröjjor/cardigans osv. Skönt och riktigt snyggt.
Kan det bli bättre??


Svart cardigan från Mouli 1235Kr


En riktigt fin svart cardigan från Nikolaj Detoiles 1805Kr


Stickad tröjja från Blank 1140Kr

skulle välja mellan en helt vanlig huvtröjja eller en cardigan så väljer jag cardigan:en. Mycket snyggare



Kommentarer
Postat av: Jonas the king

Shit vad du bloggar då! Nu blev bloggen riktigt nice! :D Keep it up!

2009-09-02 @ 15:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0