Jesper

Nu sitter jag och väntar på att Jesper ska höra av sig. Han sa att vi skulle träffas idag så jag förväntar mig att han hör av sig... Hehe...

Det var tydligen marknad på stan idag, det hade jag ingen aning om men trevligt var det iallafall. Jag och Jonas tog en runda och tittade runt lite. Jonas köpte gott bröd och lite hår produkter inne på H&M. Vi hade även sällskap av Imra ett tag. Jonas föräldrars lilla töntiga hund!

Här kommer lite charmiga bilder.




Från balkongen hos morsan.





Här har vi en Jonas.

Imra, visst påminer hon lite om en råtta? HAHA nejdå skojjar bara! ;)

Väldigt gamla bilder på mig och brorsan!



Nu ska jag nog ta och göra lite nytta. Och vad jag menar med det är att tyyyp... Fippla lite i photoshop eller något sånt, för just nu har jag inte så mycket att göra. Ska komma på något smart!!

Kommentarer
Postat av: Jonas

HAHA jag ser typ mega sjuk och sliten ut!

2009-09-18 @ 16:02:45
Postat av: Alexander

EMO Jonas! :)

2009-09-18 @ 22:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0