Hello!

Hej kära vänner, idag var jag och Miccis på en mässa. Och efter det har vi mest gått omkring hela dagen! Vi märke en sak idag som jag blev ganska arg över, jo att jag har gjort... Tillåt ig säga epic fail... På mitt CV, jag har gjort en hel del fel på den... Så jäävla typiskt att jag ska göra det nu när jag gett ut den lite här och där, jaja vad ska man göra åt det nu liksom!

Men men, nu har Miccis åkt på fest, och jag orkade inte följa med så jag sitter här och ser söt ut istället. Jag har varit dålig på att blogga och att lägga ut bilder dom senaste dagarna, men det blir bättre också när jag har min egen dator som jag kan blogga ifrån. Jag gillar mer stationära datorer, dom är skönare än bärbara tycker jag!


Vi åt riktigt god mat idag! Fläskfile, stora-strips och bearnesesås. Gott som f*n var det! men men... Imorgon åker jag hem till Sala igen, ska fixa lite där hemma. Hämta resten av mina ägodelar osv.

Imorgon blir det mer iallafall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0