Hej

Sådär nu har jag ätit frukost och fixat mig, ska snart om ett tag ta en härlig dusch och sen vänta på att Jonas och Alex ska sluta typ. Jag ska nog också söka ett jobb som jag hela tiden glömmer bort, så jag får det gjort menar jag... Jag kom på en sak igår, att vad tråkigt det är att gå upp jätte tidigt när man inte har en anledning till det. Då sover jag hellre till klockan 11, för innan 12 så finns det nästan inget att göra och ingen att umgås med alltså. Riktigt tråkigt! Så jag ser fram emot flytten och att förhoppningsvis få jobb, det skulle vara väldigt skönt att gå upp tidigt och ha något att gå till lixom.

Jag har sökt jobb imom något som intresserar mig väldigt, väldigt mycket. Kläder... Alltså har jag sökt jobb i klädbutiker, och nu hoppas jag på att dom har hör av sig. Det vore fint att jobba med något man gillar.




Här har ni en lite halvkonstig bild jag gjort.





Kommentarer
Postat av: Nicolas

ja de är från cheap monday för et t halvår sen

2009-09-02 @ 13:19:43
URL: http://nicolasg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0