Fint väder

Det är väldigt fint väder idag igen!! Vad härligt, då blir det nog isåfall att jag är ute en stor del av dagen. Hoppas jag iallfall hehe. Vi får se vad som händer, jag vill iallafall inte sitta inne och uggla.

Och som vanligt om någon timme är det dags för lunch, ska bli gött... Vet ni, jag håller på att bli knäpp här. För jag vill göra något vettigt om dagarna och att söka jobb här i Sala är ganska lönlöst! För ska ju ändå flytta till Örebro... Så jag hoppas att resan till London blir av snart, skulle inte bara vara kul att få åka dit. Det skulle vara härligt att komma igång med något som jag verkligen vill göra också. Att vänta är inte det bästa jag vet, men det kan vara värt det! + att jag måste hitta en fotograf i Örebro. För jag vill ha någon som jag kan fota hos ibland. Det skulle vara sjukt bra faktist! Så att jag slipper åka så långt varje gång, när jag behöver förnya min portfolio. Fast det skulle behövas redan nu känner jag faktist, förnya mitt portfolio alltså... Funderar på om jag ska kontakta någon här i Sala? Men vi få se, Det skulle ju iallafall vara väldigt bra med lite nya kort.

Min gamla bilder tycker jag mycket om, men kan ändå inte leva på dem hela tiden!



Som sagt måste ta nya bilder!!



Här kommer lite fjantiga bilder från igår.








Nu ska jag dra mig vidare, vi hörs senare vänner.


Kommentarer
Postat av: malin

snygg header du har:)

2009-09-20 @ 12:25:32
URL: http://maliniklasson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Cool blogg:O

2009-09-20 @ 13:35:21
URL: http://emeliemartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0