The Bucket List

Sådär, nu har jag vaknat ordentligt och sitter här. Idag ska jag inte göra mer än att tvätta och söka lite mer jobb.

Jag bara måste säga det, att filmen vi såg igår blev ''The Bucket List'', och det var en riktigt bra film, jag rekomenderar den starkt! Känns ganska knäppt, men man har ju fått sig en tankeställare om livet. Liksom... Man borde njuta av varenda sekund man har och borde se alla tillfällen som något bra och lärorikt. Men det är ju inte så alla gånger, man tar allt för givet osv. I filmen så får dom båda en kort stund kvar att leva och då börjar dom leva ut och göra galna saker... Jag vill också göra galna saker, fast än jag har hela livet framför! Jag vill få ut så mycket galenskap som möjligt utav mitt liv, och ha fått gjort så mycket knäppa saker som möjligt... Hehe...

Men det ska nog gå att ordna, iallafall såna här små saker!

Men tittafilmen, man blir lite rörd.



Här kommer lite morgon bilder.



Mina sköna gubbbyxor, brukar mest ha dem hemma, tycker dom är rätt snygga.

Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Jonas the man

Så jävla bra film!

2009-09-30 @ 12:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0