Felstavning.

Oj jag såg nu att jag stavade fel igår... Men strunt samma så får det vara, det är fint tycker jag! ;) Jag brukar vara duktig på att stava fel... Hehe

Oj gud vad gott det är med scones, Micke (brorsan) hade inget bröd hemma så jag fick käka hans hembakade scones. Och det var väldigt gott! Och självklart till det, dricker jag thé. Mumma!

Vad händer idag? Tack för att du frågar... ;)... Jo jag ska till arbetsförmedlingen på ett möte och sen skriva ut en bunt nya CV:n. För mitt förra CV var ju väldigt fail... Sen efter allt det så ska jag höra med Jesper om jag får låna hans ritabräda i några månader, i need it you know! Skulle vara bra att ha. Jag menar det är inte den bästa brädan, men har inte mycket annat val just nu.

Man kan också säga att det händer en del just nu, alltså jag menar med flytten och allt det här. Det är väldigt, vädligt mycket för min lilla hjärna. Och jag är inte den som är van med förändring! Men all erfarenhet är bra har jag hört! Och livet är till för att levas! Så Vad kan hända. :)

Vet ni, jag ska alldeles strax gå så jag får avrunda det här, nu ska jag byta om till riktiga kläder (inte mjukisar) och sen borsta tänderna. Så vi hörs sen vänner. Hej!


Ni kan få se lite bilder jag gjort igen.



Dom här är dom mindre snygga, men dom funkar.

Kommentarer
Postat av: Eja

Jag tycker den sista va riktigt snygg :D

2009-12-13 @ 13:30:22
URL: http://lillskitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0