Drivrutiner

Sådär, nyduschad och allmänt ful. Och jag märkte just att rit brädan som jag lånat av Jesper inte funkar utan drivrutiner, inte så konstigt tänker ni. Och så tänkte jag också, så då gick jag in på utgivarens hemsida för att ladda hem drivrutinerna och så visade det sig att dom inte finns kvar för att just den här modellen inte tillverkas längre...-suck-...

Fast får vell ha överseende för den är ju inte den nyaste modellen. Men den funkar, om man har drivrutiner vill säga! ;)




Och titta på min ståtliga frisyr, så kan det gå när man duschar.

Dags för annat nu. Hörs senare



Kommentarer
Postat av: Simone

SV: Varsigod :)

2009-09-30 @ 15:26:30
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0