Alex:andreus

Nu sitter jag med tappre Alexandreus som läser om ''Magi och övertro'' Haha Micke har väldigt lusitga böcker här hemma kan man säga!

Nu har jag varit på möte och det gick bra. Och nu har jag sökt ett trevligt litet jobb också, ska söka en bunt fler! Jag vill så gärna få ett jobb. Orka göra ingenting om dagarna liksom!


Här kommer det lite charmiga bilder!






Vet ni, idag kom jag och Alex på en kul film ide som vi vill förverkliga! Typ samma sak som musikvideon till ''Alla gillar brudar'', det vore skit kul att leka lite med kameran liksom! Jag måste få nytta utav min kreativitet!

Nu ska jag och Alex gå våran väg. Men jag lägger upp filmen här sen kanske... Om ni har jävligt tur! ;)

Kommentarer
Postat av: memii

fin blogg :)

2009-09-25 @ 16:15:29
URL: http://imemii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0