Top Model Kanada

Top Model Kanada står och rullar på tv:n, ganska roande program men det är värdelöst att det inte finns liknande program där män kan vara med i... Jo, vi hade ju ''Make Me A Supermodel'', som gick på tv förut. Och det tyckte jag riktigt mycket om! Men nu, ingenting... Riktigt tråkigt om jag får säga det själv! :)

Just ja, dom ringde igen idag angående det där andra jobbet jag sökte, nu gäller det bara att dom godkänner mig sen får jag jobbet i guess, jag fick iallafall höra att jag gjorde en riktigt bra intervju, och att jag fick väldigt fina referens ''kommentarer?''

Så det känns ju nice, dom skulle höra av sig senare idag angående om jag fick jobbet eller inte iallafall... Och det roliga med det jobbet jag har nu, är att jag typ precis har börjat snackat med en snubbe som är sjukt trevlig och har liknande intressen som jag, så det är ju kul! Och så ska jag förmodligen byta jobb haha! Fast han ska också byta jobb så...
Nej, men det kan vara trevligt att träffa lite folk här i Örebro också, jag menar jag känner ju ingen här... Hehe... Eller jag vet om en trevlig en som pluggar här, som jag bara inte har kontaktat ännu... Jag är förskräckligt lat!

Nu tänkte vi gå till affären och köpa lite töntiga saker! Så jag bloggar senare. Hej då mina små griskultingar!


En otroligt snygg på mig själv. Man kan nästan jämföra mig med Timon & Pumbas excellens.

Kommentarer
Postat av: Lia Gonzales

roligt med en kille som bloggar:D

2009-10-15 @ 12:44:52
URL: http://milkshake.blogg.se/
Postat av: Simone

SV: Ohja, svår att bära upp dock kan jag tänka mig :)

2009-10-15 @ 13:01:36
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: أحمد

Vid min sida

står en skev fågelbenstron

Vid din sida

är en radioaktiv zon

2009-10-15 @ 14:20:19
Postat av: matilda

ha en fin torsdagseftermiddag! :)

2009-10-15 @ 14:53:31
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0