Sådär.

Sådär, då var jag hemma igen. Han heter Johan och var mycket trevlig ( fotografen alltså ). Vi satt och snackade om några tuffa idéer som jag tror kan bli riktigt coola! Men det lär ta ett tag innan vi kan fota för han skulle göra lite saker. Men jag är iallafall väldigt taggad!!

Miccis är hemma hos någon klasskompis och jag sitter nu här själv och funderar på var jag ska göra resten av kvällen... Hummm... Blir nog att jag lyssnar på musik och bara tar det lugnt, just ja... Jag ska på arbetsintervjutorsdag det kommer bli spännande, är redan lite nervös faktist! Men det kommer säkert gå bra.

OJ detta har varit en sån där dag som jag har varit dålig på att ta bilder igen, men här kommer några vackra bilder iallafall!

Jag vet... Jag föddes med otroligt färgglada läppar, grisrosa är ju så charmigt eller hur?


Vad har även tak och väggar i lägenheten. För tanken slog mig att det skulle bli kallt utan dem.

Kommentarer
Postat av: Någon Som Börjar på A och slutar på R

Sjysst, jag har också tak och väggar i min lägenhet. Kul att vi har något gemensamt!

2009-10-07 @ 00:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0