blogg

Det finns så många skit bloggar alltså, och det sjuka är att många av dem har mycket läsare.

Så värdelöst. Folk som inte gör något vettigt, utan bara startar en blogg och beskriver sin tråkia vanliga vardag, enligt mig så ska bloggen ha ett syfte eller... Personen ska göra saker som faktist kan intressera andra, inte bara ''hej titta på min nya outfit, hej nu ska jag festa, hej jag är en liten fjortis tjej som är super duper bra osv osv''

Och jag vet att min blogg har mer syfte än många andra, jag gör saker, har intressen och försöker! Många andra är bara så livlösa!

Säg mig, blir någon ledsen nu och ska genast kommentera hur otroligt fel jag har?

Kommentarer
Postat av: ROSIE

Håller med dig! Men är själv inte helt oskyldig.. Antar att det är det folk vill läsa om. Vissa vill antagligen få sin inspiration (kläder) från någon och därför väljer de ut några bloggar som de vill följa :)



Och sedan finns det ju vänner/stalkers som vill hålla koll på vad man gör om dagarna och därför läser MIN blogg!

2009-10-25 @ 16:13:56
URL: http://tjugominuter.blogg.se/
Postat av: Steffe

Du borde se över din språkanvändning.

2009-10-25 @ 21:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0