Titta på lite Tv sen sova

Ja nu sitter jag här igen, men jag ska precis gå igen. Tänkte sätta mig och titta på lite tv sen sova.
.
Vet ni, imorgon ska jag träffa den där fotografen som jag skrev om tidigare idag. Och det ska bli jätte trevligt. Vi får hoppas att vi kommer på några coola ideér som kan vara användbara. Ska bli härligt att plåta snart igen!
.
Vad ska ni busar göra imorgon?
.
Nej nu ska jag fortsätta med att titta på Tv. Vi tittar på Halv 8 hos mig, jag måste säga att berättarrösten är väldigt rolig att lyssna på! Haha...
.
Hörs imorgon mina små rävsvansar, Den spännande dagen. :)

Kommentarer
Postat av: Någon Som Börjar på A och slutar på R

Halv 8 hos mig!? WTF!?

2009-11-18 @ 20:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0