Stan idag...

Ja hej och god dag på er, idag ska jag ner på stan och titta runt lite senare.

Jag ska snart göra lite lunch också, det ska bli trevligt.... haha, nej nu måste jag vara så glad som möjligt här! Jag känner mig riktigt seg faktiskt, jag behöver röra på mig och äta lite lunch. Vad ska ni göra idag då??

Alla andra går typ i skolan eller gör andra vettiga saker känns det som, är det bara jag som sitter hemma och ser tråkig ut? Nej, det tror jag faktiskt inte. Jag lovar att många sitter hemma och bara chillar just nu.


Jag tröttnar aldrig på den här bilden.

Vi ser f*n inte kloka ut! Men det är vi inte heller.

Och vi försöker hålla oss seriösa, och vi ser även lite sexiga ut.

Jag ska fixa lite här hemma, sen blir det av till stan. Men vi hörs sen och jag ska ta lite charmiga bilder till er töntar sen.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0