Örebro

Vi är nu hemma i Örebro och var varit här i några timmar nu.

Vi har hunnit med att titta på One Tree Hill och självklart också Gossip Girl, vi har även ätit lite mat och det är ju aldrig fel. Jag vet inte vart jag ska börja... Kanske att jag är super nöjd med helgen som varit och vill tacka grabbarna som jag spenderat den med. Jag hoppas att ni hade lika roligt som jag. Och vi måste göra om det snart, men inget Statt den gången va?! Haha.

Och snart börjar en ny vecka och en massa nya händelser, jag hoppas på att sälja bra och på att få reda på någon rolig information. Om ni undrar vad för slags infortmation, så tänker jag fortfarande vara lite hemlighetsfull och jag ska berätta det någon annan gång då det blir mer aktuellt!

Haha gud så otroligt spännande va??

Men men... Imorgon är det ju en ny vecka som sagt och jobb, jobb och jobb... Ska bli skönt... Känns härligt att jag har fått spänt av riktigt ordentligt i helgen, vilka jävla muppar vi är egentligen. Seriöst... Jag och grabbarna är f*n inte kloka! Hehe!


Såhär såg mitt ansikte ut idag också faktist, bilden är från igår. Men ansiktet är sig likt!

Jag vet att många av er tycker att bilden är lika bra som Julafton.

Och nu ska vi titta på film. På Smällen, sen sova!

God natt och hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0