Mammas pojkar

har just tittat klar på mammas pojkar... Eeh ja... Och nu ska vi titta på en film som heter Death Race och bara ta det lugnt. Jag måste först och främst säga... Kissie, så hon håller på va? Det är väldigt mycket skriveri om henne just nu alltså! Det är helt galet. Och jag själv tycker... Ja, jag vet inte vad jag tycker om henne faktiskt! Lite speciellt beetende kanske? Jaja, strunt samma. Meen hur mår ni alla miljoner läsare som läser min blogg? (Haha!) Ok, jag kanske överdriv lite igen... Men hur mår ni som faktiskt läser min blogg? Måste säga att ni som läser min blogg är väldigt smarta och bra människor!

Imorgon ska vi ner på stan igen och fixa lite saker, och när vi kommer hem ifrån stan så ska vi äta gott och unna oss lite fika till Idol.


Ni får en lite äldre bild på mig. (Ni får nya bilder imorgon)

Men jag tänker lämna er nu och titta på filmen, så vi hörs imorgon bumbibjörnar.

Kommentarer
Postat av: Carro

snygg :)

2009-11-12 @ 21:46:15
Postat av: Matilda

Gud vad jobbigt det är att läsa när du blandar så mycket bold och regular! Ska dock fortsätta läsa här och se om jag fastnar, din blogg verkar vara bra :)

2009-11-12 @ 21:51:27
URL: http://cockedandloaded.blogg.se/
Postat av: alexia

Ja, Kissie har ett väldigt omoget beteende...Kolla gärna min blogg..Massa heta brudar;)

2009-11-12 @ 22:21:50
URL: http://tacky.webblogg.se/
Postat av: Jonas

Håller med Matilda xD varje gång jag kommer till ett "bold" ord, så läser jag det automatiskt "högre" på nåt vis i mitt huvud :S

2009-11-13 @ 00:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0