Fotografer.

Nu känner jag mig nöjd, jag kontaktade just 2:st fotografer. Och nu hoppas jag att dom svarar och är positiva. Vi får se helt enkelt.

Det är så skönt att vara hemma iallafall, det första jag gjorde när jag kom hem var att äta en stor potion mat. Det var ljuvligt! För till mat idag på jobbet har jag bara ätit en macka, och det var verkligen för lite för mig... Resten av kvällen tillbringar jag framför tv:n. Så jag tänkte sätta mig där nu och se söt ut.

Men vi får höras imorgon grisungar!


Såhär såg mitt ansikte ut idag. Man kan nästan jämföra mig med Heman, fast jag har större muskler.

Kommentarer
Postat av: Murvelgluffs

LOL SHEMAN!

2009-11-03 @ 14:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0