SEG!

Jag måste medge att jag har blivit lite seg nu på sistone. men det är för att jag inte sitter vid en dator så värst mycket nu när jag är hemma i Sala.
.
Ikväll blir det partey som ni kanske vet? Och det ska bli riktigt kul. Ska ta en massa bilder till er, har dock redan en bunt bilder och videoklipp redan att lägga upp men det ska komma mer!! ;)
.
Men när jag kommer tillbaka till Örebro så blir jag super-blogg-man igen! Haha!
.
Jag ska också få en scanner, så nu kan jag rita en massa härliga bilder på papper och sen lägga in dem på datorn för eran skull! :) Härligt va? I know you like to see my drawings!
.
Men nu ska jag duscha osv. så hörs vi senare mina små vänner!
.
Ciaooooo chimps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0