A La Francé de Luxe..... (ugnspizza)

Skulle iväg o möta miccis idag igen, satte på mig snygga kläder och när jag kom ut... YEEESSSS det började regna!!! Denna gång var jag förberedd och hade paraply med mig iallafall, + att det regnade bara lite och under en kort stund så jag hann inte riktigt bli arg och galen som jag brukar bli när det regnar på mig... Uurk... Avskyr regn... Eller, det är mysigt när man är inne. Men att gå i det... Nej tack!
Allt är i sin ordning och jag tänker stoppa i min super mega nyttiga mat i ugnen. Idag blir det A La Francé de Luxe räka med potatisspytt... Nej, ok... Ska inte ljuga... Det blir ugnspizza... Hahaha Så gott det ska bli! ;)

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Den godaste ugnspizzan är lätt Funghi från Dr Oetker, pizza ristorante. SÅÅÅÅÅ GOD :D Hett tips till nästa gång ^^

2011-09-02 @ 19:07:46
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0