simning

Aaaah vad skönt. Idag var en sån där härlig dag! Fick äntligen simma igen, det var många månader sedan jag simmade nu och det var jätte skönt! Har alltid jobbat eller gjort något annat den senaste tiden, och när jag hade 2 jobb så var det ju bara jobb. Men nu när jag bara har 1 jobb så har jag mer tid till att simma! Känns härligt, Jag har också bestämt mig att inte träna på ''gym'' på helger, så då blir det perfekt med simning för jag känner mig ändå lite dum som inte tränar. Men man måste ju vila ifrån träningen, så som sagt. Simning blir en perfekt helg grej. :)
NU ska vi gå ut på en promenad, det behövs efter en massa mat och gottigottgott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0