myshörna

God kväll alla glada.
Sitter här och bara tar det lugnt framför tv:n. Vet ni, jag tänkte ju sätta mig och göra klar bilden idag men det blev aldrig av. Idag har jag istället städat som en galning, och tänat och jobbat. Under städningen så gjorde jag en liten myshörna för katterna i sovrummet. För på fönsterbrädan var ganska stor, och det stod en cd-spelare... Ja, ni hörde rätt! CD-spelare... ;)... där och den tog jag bort och la en kattfilt där istället. Dom blir riktigt förtjusta i den nya platsen.... Ja, nu vet ni den. Jag försstår att den information förgyller era liv. :).
Just ja, det blev ingen utgån ikväll... Vi funderade på det tidigare idag, men jag kände mig inte så pigg. Det blir nästa helg istället. Då J*vlar smäller det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0