BMB, j*vligt kul. :)

Hej alla.
Vet ni, jag mår riktigt bra idag faktiskt. Och vet ni något annat, igår klarade jag av att dansa och ha det roligt hela kvällen utan att bli trött och tråkig. Riktigt konstigt faktiskt, jag brukar alltid bli trött och tråkig. Men jag tror att jag höll humöret uppe bara för att jag åt mig riktigt mätt typ precis innan vi började dricka.  Annars brukar jag äta mig mätt några timmar innan festandet, nu var det så nära in på. Ett mycket smart drag. :) Det skall jag fortsätta göra, äta massor precis innan drickandet. :)
Men iallafall. Vi hade det riktigt j*vla kul igår faktiskt, träffade en massa trevliga människor och dansade en hel del. :). Vi var inne på BMB (Blue Moon Bar).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0