Papper och Penna

Photoshop... Igår så satt jag och försökte komma på något bra att göra i Photoshop. Men jag kom inte på en enda sak, då satte jag mig istället med papper och penna. Och Ta-Da så började magin... Man kan nästan tro att jag har glömt bort det hederliga sättet att skapa bilder med papper och penna. Sen jag köpte ritbrädan så har ju den använts mest. Mycket mer än mitt lilla block som ligger och samlar damm. Jag får helt enkelt börja använda blocket mer. :)
.
Btw, Jag kom på en tråkig sak igår, att när jag var litenritade jag jämt. Sen så helt plötsligt så slutade jag. Eller jag slutade ju inte helt att rita, men jag gjorde det inte lika ofta... Och det ångrar jag lite idag faktiskt. Jag menar, jag vet att jag är duktig på att rita och jag är kreativ. Det är en av få saker som jag faktiskt är bra på. Och det känns som att jag tappade en massa dyrbar tid under de åren då jag inte ritade (tränade på det). Utan bara lät det rinna ut i sanden. Så nu sitter jag har idag och kan rita. Men inte så bra som jag vill. Jag kan ju träna, ja! Men fortfarande, tänk vad mycket tid jag missat som jag skulle kunnat träna på... Ja ja, jag antar att jag får ta igen den tiden NU?! Right?!
Träning ger ju färdighet... Btw, jag är väldigt stolt över den här bilden. Den är snygg, men också lite konstig. :) (Enligt mig själv iallafall)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0