Gamla ljud och låtar = nostalgi

Hehehehe.... Lyssnar på en massa roliga ljud som jag och vänner spelade in för cirka 100 år sedan. Det är sk*t kul att hitta sånt här som ligger kvar i datorn! Man blir lite nostalgisk och tänker tillbaka. Aaah det var tider det.... När man var ung och hjärndöd. Hehehehe. Sitter även och lyssnar på musik som jag sparat, det vill säga allt från Drägg Punk till Japansk musik... Så j*vla nice att lyssna på igen alltså!
.
+ Att jag är så j*vla sugen på att åka till USA, längtar faktiskt väldigt mycket tills när vi ska dit. Inget är bestämt just nu. Men dit ska jag! :)
BTW! Hittade en gammal bild på mig så NI måste se!
Killen med stilen!! ;) hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0