Bild klar snart.... + tappad i trappa?

Aaaah härligt, har kommit en bra bit på vägen med bilden. Snart klar (I hope). Har lite andra idéer som jag vill börja med så måste bli klar med denna snart! :D.
Lägger upp en sneak peak igen, eftersom ni är tröga och inte kommer ihåg (fniss). Ja, jag vet. Jag får för mig ganska sjuka saker att rita. :). Kanske blev tappad i en trappa när jag var liten?... Det skulle jag gissa på!
.
Btw, tror mina nya skor kommer imorgon. Härligt. Längtar ni inte? Och så måste jag berätta en annan sak. Jag är heelt slut. har jobbat hela dagen och det är extremt synd om mig... Ok, kanske inte hela dagen..---> 09:30-17:00.. Men länge nog! :). Så när jag kom hem blev det en promenad på typ 3 meter sedan orkade jag inte mer... Vilken j*vla valross man börjar bli... Hehe

Kommentarer
Postat av: Emelie | M o d e & V a r d a g

sv: Vilken jävla tur du har då! För han ligger ute på adoptions marknaden, villig till ett nytt hem! Och han berättade för mig i förrförrförrförr igår att han gillar hallsta rätt mycket! Ödet?

2011-05-31 @ 22:49:37
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0