Funderar och funderar...

Studera är något jag vill göra. och jag funderar på det mycket. Och jag har bestämt mig vad jag vill faktiskt. Något inom film. Det är något jag verkligen vill hålla på med här i livet. Det vore helt underbart! Jag har i hela mitt liv älskat film och effekter. Och jag är ju som många vet, larvigt kreativ så det skulle passa mig förtjusande bra!
.
Det jag jobbar med nu är helt ok faktiskt. Riktigt soft arbetsuppgifter osv. Men jag känner att det inte är något för mig ändå. Jag känner mig inte hemma på något vis. Det känns som att jag har mer att ge, och som jag brukar säga till alla jag känner -Jag är inte född för att tänka-. Jag är ämnad för något annat! Så är det! :)
Working that s*it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0