Vilken dag på Grönan! :)

Vilken daaag! Har haft en riktigt härlig dag idag... Imorse så skulle jag egentligen åka till Farsan, men det blev lite ändrat och vi sköt fram träffen så jag och Miccis bestämde oss att sticka till Gröna Lund istället, vi fick även sällskap av Miccis Syster Jonna! Det var hur kul som helst!! Lite skojjigt är det med spontangrejjer tycker jag! :) Så nu är jag hemma och sitter bara och smälter in dagens härligheter! Lyssnar på lite Vengaboys, Toy-Box och Dr, Macdoo (av någon sjuk nostalgisk anledning).
This was an Epic day!

På tåget. Där händer det.
Väntar i kön till det otroligt lustiga huset.... Lustigt va?
Det blev lite dålig skärpa
Någon ond sak drar iväg med mig där inne. Och Jonna roar sig... haha!
Jonna drömmer sig bort medans jag försöker se förtjusande ut.
Ett hus. som var fint. det var brunt.
Haha bilf*n! :D
här står vi på en bro och ser glada ut. överlyckliga. ;) :D haha!

Kommentarer
Postat av: Mulari

Haha ett hus som är brunt :O..Shit dags att gå och sova nu :)..Det var en mysig dag minä rakastan sinua <3

2011-06-19 @ 00:42:40
URL: http://mulari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0