Keso på mackan

God kväll alla söta varesler där ute...
Vet ni, imorgon ska jag äta keso på mackan till frukost... Nu vet ni... Nej men seriöst. Har jobbat hela dagen idag, ovanligt eller? Så nu är jag trött som en chimpansunge och tänker hoppa i säng. Nu när jag är klar med min senaste bild måste jag börja på enny. Eller varför inte fortsätta på den jag håller på med på jesper... Även fast dom inte diggar den! :/...:(.... Men men, kommer nog på något har ju fått en sånhär trä gubbe som man ska rita av nu också så jag kan börja att träna på att rita... Kroppar, människor osv... Men ses imorgon chimps1 :)Då kommer mer party bilder också.. orkar inte lägga upp dem nu, hehe! :)
ciaooo

Kommentarer
Postat av: i i d z. [FOTO]

superfin blogg! :D

haft en bra måndag? (:



KRAM!

2011-06-13 @ 23:57:27
URL: http://prinsesc.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

hoppas du haft en bra start på veckan! :D

2011-06-14 @ 00:45:33
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0