Var mjölken gammal? (Who knows, right?)

Gissa om det var skönt att träna, och efteråt blev det min magiska dryck. Den smakade inte lika gott som vanligt... Var mjölken gammal eller? Haha strunt samma, nu är det uppdrucket! ;) Strax dags att jobba i ynka 3 timmar. Ska bli skönt faktiskt. Det är ju inte allt för dåligt att bara jobba i 3 timmar sådär. Och skönt att jag hinner göra något ikväll. Vet ni, ikväll blir det kräftor... Nu j*vlar blev i avundsjuka va? Jaaha du! Det skulle jag vara om jag var er! ;).
Nu tänker jag lägga upp en låt som jag fastnade ganska mycket för! :)

Den här ska jag spela i helgen, för då blir det partay! (dansar lite för mig själv här hemma)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0