Gårdagens roligheter!

Hey alla. aaaah... Hade det riktigt trevligt igår faktiskt. Först var det Stockholm där vi kollade på Pride paraden och shoppade lite. För det första.... Vad har hänt med paraden??? Den var ju minimal mot vad den brukar vara. Det var faktiskt riktigt tråkigt! Men det var ändå kul att se det man såg..
(Eller ja, vissa saker hade jag klarat mig utan att se. Hahahha! The old guy with leather ''clothes''...Eller kläder och kläder... Jag kallar det små bitar som hängde. -urk-...Hahaha! och även den nakna gamla kärringen... haha)
Hoppas att det blir bättre nästa år igen. Men iaf, jag köpte mig lite. Blev 3st T-shirts och en cardigan. Känns ändå surt att jag inte hittade mer saker. Har man blivit för kräsen?? btw, Taco Bar gör god mat. Vi åt där. :)
Efter allt detta så åkte vi till Sala för att umgås med alla töntar. Föst var vi hemma hos Barden och Sanna och chillade lite. Men jag gick vidare för att umgås med Jesper, Jonas, Bella och Alex. Vi hade en förtjusande kväll.  Typ... Gick omkring, drack energidryck (som om jag inte hade nog med energi ;)), var på en fest där jag nog mest störde (Jag kallar det ''Att vara gullig''). Och bara tog det lugnt.
''Det kommer läggas upp fler bilder när vi är hemma och får tillgång till sladd''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0