mätt och hatar regn :)

oj oj oj... vad mätt jag är!! gissa om det var smarrigt med curry falukorv och pasta. aaah... nu tänker jag jag bara ta lugnt resten av kvällen och glo på tv... (gud så ovanligt att jag tar det lugnt framför tv'n) ;) justja, det hände något riktigt irriterande idag!! jo, jag skulle möta miccis vid tågstationen. och då tänkte jag att istället för att gå i tråkiga mjukisar och någon halv äcklig t-shirt så tog jag på mig nya jeans och en ny snygg t-shirt. jag där gick jag och kände mig cool. så när hennes tåg kommer så börjar det spöregna.... efter en hel varm solig dag... så det där s*tans regnet var tvunget att komma fram just då... och jag som hatar att gå i regn. blir riktigt arg! ja ni, det är inte lätt :) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0