Ingen träning idag. (köpa kosttillskott)

Jobba över. Bra och tråkigt på samma gång. För jag Tänkte ju hinna med att träna idag. Men antar att jag får ta det i övermorgon då jag bara jobbar 3 tim. (Kanske kan göra lite armhävningar och situps ikväll, men det blir ingen hårdträning). + Måste snart köpa hem lite nya kosttillskott. Behövs ju om man ska bygga upp sig lite! Det jag har hemma nu börjar ta slut.. Tyvärr. Gillar verkligen den, det smakar helt underbart! Vanilj smak. Men ska nog testa något annat än den. Kan kanske bli lite tjatigt att dricka samma hela tiden. Kanske chocklad? Jordgubb? Undrar hur dom smakar. hehe :).

Twinlab är ett jättebra märke med mycket bra produkter. Det var det jag började med när jag ville gå upp i vikt. Och daaaamn, det funkade riktigt bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0