duktiga Lars.,,,

Aaaah är överlycklig! Hade precis en företagskund som behövde lite hjälp och duktiga Lars klarade det. (efter att ha frågat lite såklart) Men klarade en stor del själv. Känns bra eftersom jag inte lärt mig ALLT än inom företagskunder. Längtar tills man faktiskt kan allt. DÅ flyter allt på och då slipper man fråga. Men men... Orka jobbsnacket nu. :).... Ni kan aldrig gissa vad jag gör nu... (Det vanligt...) Dricker varm chocklad! MUMS! ;)
.
Vet ni, jag längtar tills imorgon. Då blir det partay... Fast, vi vet inte riiktigt vart vi ska vara än. Men vi får se. Jag ska f*n partaya vart vi än hamnar. Jag känner mig väldigt party sugen nu, känns som det var hudnra år sedan jag festade sist. (Även fast det inte var så länge sedan... Hahah)

Sådär kommer jag se ut imorgon... (ovärd bild... Varför la jag ens upp den??? Hahaha!?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0