Partey kalas....

Tjoheeej! :)
Sitter och lyssnar på världens bästa band '30 seconds to mars' och peppar upp inför ikväll! Ikväll blir det partey kalas hemma hos Emelie, och jag ser väldigt mycket fram emot det. Ska dock jobba från 15:45-21:00. Men vem f*n bryr sig? Jag är ung, right!? Måste ju få unna sig lite kul! :D... Tråkigt en sak dock, jag trodde att jag skulle börja jobba klockan 17:00 idag, tittade precis på schemat... jaja. Det är bara att gilla läget! :) Ikväll blir det skoj iaf! Nu ska jag iallafall iväg och handla något att gnaga på. Kanske köpa en trocadero också! ;).
Hörs om en stund chimps!
'Jag bjuder på en utav dom äldsta bilderna på Jesper, Alex och mig! :) Det var tider det... Hhaha! :D'

Kommentarer
Postat av: Anthonymonika

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2011-10-05 @ 07:11:36
URL: http://anthonymonika.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0