NittiLeaks. -MotherRussia-

Fångad av en stormvind..... Oj oj, sitter och tittar på 'NittiLeaks' och där spelades just Carola... Så nu har jag fått den på hjärnan. -suck- Jaja, men vad ska man göra. På tal om irriterande saker, har gått hela dagen idag och sagt ''Mother Russia'' (Med en rysk accent) för mig själv och då och då för folk... Haha! Träffade dock ryssen idag, så tog tillfället i akt och sa 'Mother Russia' till honom. Blev ingen spännande reaktion på detta dock. Så jag fortsatte att låta dessa ord flöda ut på alla andra. :). Jag som tänkte att när jag sagt dessa ord till en ryss så ska jag vara belåten och sluta, men så blev det inte. Haha!
.
Nu är det dags att 'sova sova säng säng säng', för imorgon ska jag jobba. Och efter jobbet sätta mig här och göra lite stuff. Typ, photoshopa, fixa lite bilder osv. Hörs imorgon chimps! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0