käka pizza & dricka cola... Thats Life!

Hey alla, Var i Sala igår men åkte hem samma dag (Var där ifrån Torsdags). Det var riktigt nice att umgås med grabbarna lite. Vi bara tog det lugnt och chillade, käkade pizza och drack Cola. Thats life! ;) Jag känner dock hur Nörden inom mig bara växer när jag träffar dem... Haha! Då vill jag ha alla nya coola spel så att vi kan sitta och lira med varandra via internet...Låter väl skojj? :D, Hehe. När jag kom hem igår så blev det utgång med Emelie, Ayim, Miccis, Sandra och Therese. Här är bild.
:D Sitter och tittar på 4Fakta. Någon dokumentär om Hitler... Damn, he was a wierd/Evil man! Nu är det dags att dra till Västerås! :D Hörs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0