Dags att gå på kalas... Manual till att stryka manligt! (Haha!)

Sådär, duschad och fin! Så nu är det dags att dra iväg till Miccis familj på ett glas vin och sedan dra hem till Emelie på lite Kalas! Ska bli sköjj. Eftersom jag ska iväg nu, så tänker jag inte skriva något speciellt vettigt förutom hur en man bör stryka. (ganska ovärd information jag själv hittat på)
.
En riktig man stryker såhär. (Jo, man gnuggar handflatorna mot varandra tills det börjar ryka. Sedan trycker man händerna emot det skrynkliga tyget!) Så enkelt är det. Så stryker en man! :).
Här kommer en liten manual för er som inte förstår. Ja, jag är otroligt duktig att rita under stress i Paint.
Nu vet ni hur man stryker manligt. Ni kan tacka mig för att ha räddat er, ifall ni blitt tvugna att stryka! ;) (haha!! F*n vad ovärd jag är!!!! :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0