Casting.

Hey!
Sitter och funderar på vad som behövs till vintern som sakta men säkert tränger sig på... Jag sitter och tittar på lite schyssta kängor och stickade cardigans som skulle sitta fint nu mot kyligare tider. Jag har faktiskt hittat ett riktigt fint par kängor som jag funderar på att köpa. Liknande dom på bilden. Och stora stickade cardigans är något som man aldrig tröttnar på. Man kan ha dem i flera år. Iallafall för min del.
Utöver det, så funderar jag på lite saker inför Fredag... Kanske ska på en Casting. Men vet inte än ifall dom ville träffas redan nu i veckan eller om vi tar det nästa vecka. Ifall jag åker nu i veckan så tänker jag passa på att plåta när jag ändå är i Stockholm... Isåfall. :) Vi får så. Jag återkommer med det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0