Nedrans....

Nedrans! Jag får inte igång mitt älskade photoshop!! :( That makes me sad!!
Men jagska fortsätta att kriga... Skiten ska funka, så är det bara. För det är ju gaaanska svårt att ''rita'' osv utan photoshop (På datorn villsäga)!
.
Men dags att byta ämne.
Haha, jag är faktiskt ganska nöjd över en sak iallafall, det ser ut som att jag inte behöver köpa nå nya kängor. Dom jag hade förra vintern är fortfarande rätt så awesome så jag ska nog använda dem! Men jag behöver fortfarande köpa mig lite mer varmare kläder... För detta skall ju tydligen bli den kallaste vintern på år å dar så det är lika bra!
Typ något i stil med????
F*n vad fint, tycker ni inte? Nehe... Men det tycker jag iallafall! Hehe... Men nu ska jag uväg på äventyr. Återkommer om ett tag! :)

Kommentarer
Postat av: Ayim

Tycker du ska köra på det :) Älskar koftor, det är sjukt snyggt!

2010-09-29 @ 22:05:31
URL: http://ayims.blogg.se/
Postat av: Joakim

Riktigt snygga!

2010-10-02 @ 14:22:04
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0