mätt och belåten...

Hej,
Efter en hel dag av ätande så känner jag mig ganska mätt och belåten nu. Som sagt, igår hade vi riktigt kul. Ser fram emot nästa äventyr! ;). På tal om äventyr... Jag har varit riktigt trött hela dagen alltså. Kanske för att jag kom hem vid klockan 4 inatt? Hehe, det blir ju så när man ska festa till det lite!:). Och jag har lärt mig en sak, att jag är ganska trött på vodka... Jag gillar mer att köpa cider och bara köra på det hela kvällen, för jag mår så illa utav vodka... Men jag har så mycket kvar, så det är väll bara att dricka och se glad ut. Hehehe!
Sitter just nu och tittar på en film som heter ''Jakten på lycka'' med Will Smith. Den är ruggigt bra, som dom flesta filmer med honom. Och jag rekomenderar den starkt för er få som inte sett den, för detta är första gången jag ser den också.
Nu är det dags att chilla gorilla framför tv:n och sen sova... Lääänge... Ses imorgon chimps! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0