Major Lazer = Gillart. :)

Jag gillar verkligen den här låten! Den är niice! Inte ny, men niiiice!
.
Hej alla förresten, jag vet... Jag vet! Jag har varit lite seg med bloggandet på sistone... Men det är för att jag har lika mycket IQ som en hjärndöd groda som sniffar mjöl... Så då blir det svårt att hitta på saker att skriva om. Hehe, men allvarligt, det är faktiskt något i stil med det. För jag tycks alltid ha svårt att hitta inspiration till att skriva. Jag menar, att tex. rita saker eller att komma på coola ideér till bilder osv. Det är lätt som en plätt. Men att skriva, det är lite värre. Äsch, jag får äta fiskpinnar så att jag blir smart och finner inspirationen igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0